Torsdag 18.12 – Skulk og Oslo med Line og Signe etterpå:)

Torsdag 18.12 🙂

I dag skulle jeg egentlig bare ha to fag på skolen. Engelsk og Tysk, men siden jeg har omgangssyke så skulket jeg skolen og dro til Line kl. 8 om morningen hvor jeg sto og banket på vinduet hennes og ringte på til hun våknet!

Hun ble som alltid glad for og se meg men ikke så glad for at jeg vekket hun kl. 8.. hehe! Menmen, det er jo kjekt og ha en så spontan Bestevenn som meg!

Siden Line hadde glemt igjenn Pc sin i et skap på Oslo S , bestemte vi oss for og dra til Oslo og hente den!

Vi fikset oss, krøllet håret og sminket oss før vi lagde nudler og Pølser(Frokost A la Line og Ina) 🙂

Etter at vi hadde vært i Oslo og hentet Pc til Line, dro Line til Anders i Ski. Mens jeg dro på Jobb, etter jobben dro jeg til Signe. Vi fikk ikke vært sammen så mye siden hun måtte øve til en prøve, men det var bedre enn og ikke være sammen! Signe hadde akkurat farget håret da jeg kom, hun viste ikke at jeg var der så jeg gjemte meg bak døren og skremte hun når hun kom inn på rommet! Utrolig gøy! :):)
Så vi snakket litt sammen, oppdaterte hva som hadde skjedd i den siste tiden før vi skilte lag! 🙂

En god Torsdag, selv om jeg ikke burde skulket skolen så var det verdt det!:)

Legg igjen en kommentar