Helg 19-21 Desember! :) Bursdag, Vors. og kos!

Heihei,

denne helgen har jeg hatt det veldig travelt men koselig!

Fredag 19.12:

Først var jeg på jobb, det var veldig mye og gjøre og mange kunder. Det var veldig slitsomt, men samtidig så gikk arbeidsdagen fort! 🙂

Da jeg endelig sluttet på jobb kl. 20 dro jeg til Blylaget og Marte sin burdag! 🙂 Da jeg kom ditt var alle de andre kommet og var i god gang med og feire.

Det var veldig koselig, marte hadde bakt øl kake og myk pepperkake! Vi gjorde egentlig ikke så mye, bare spiste, drakk vin og øl og koste oss! 🙂

Alle gjestene sove der, untatt Trine og Erik som gikk over gaten og hjem til sitt anex! 🙂 Det var en kjempe koselig dag!:)

Lørdag 20.12:

I dag kom jeg 2 timer for sent på jobb fordi jeg forsov meg på Nesodden.. Menmen, i dag var det også veldig mye og gjøre men da jeg var ferdig traff jeg Line og Beneditcte som hadde vært og kjøpt Smirnoff og Cider! Pappa hentet oss på Drøbak City så dro vi hjem til meg. Jeg ryddet rommet mitt kjapt fordi det så jævlig ut og så spiste vi middag.

etter maten gikk vi opp på rommet mitt og skrudde på høy musikk, mest trance og dance mens vi hadde et lite vors. og koste oss!:) Kl. 20-21 gikk vi til Skorkeberg og møtte Michael (som Line nesten er sammen med) og Joakim en kompis av oss! 🙂 Senere kom Ivar, Elisabeth og en fra Ås!

Vi skulle gå hjem til meg igjenn da Benedicte plutselig var borte så vi bad hun jenten fra ås lete etter henne mens Line, Micheal , Joakim og jeg dro hjem til meg!:) Der satt vi bare og snakket på rommet mitt, med vinduene på vidt gap fordi Michael var allergisk mot min søte lille kanin Trampe! 🙂

Jeg introduserte også Michael for pappa siden Line og jeg har vokst opp sammen og praktisk talt er søsken! 🙂 Etter at Micheal og Joakim hadde gått gikk jeg og Line og la oss! 🙂

Søndag 21.12 :

 I dag sto Line og jeg opp i 11 tiden, jeg dusjet raskt også spiste vi en god frokost før Line dro hjem og jeg dro på jobb!

Som vanlig i julen var det mye og gjøre på jobben, da jeg endelig sluttet kl. 12 og var mega Vinterbro med Pappa for og kjøpe de siste julegavene! 🙂 Utrolig nok brukte jeg bare en halv time!! Både jeg og pappa ble veldig overasket over hvor kjapp jeg var! 🙂

Hele dagen hadde jeg også vært veldig kvalm, fordi jeg har hatt omgangssyke i 2 uker nå eller noe sånt så jeg la meg veldig tidlig! 🙂

Det var en utrolig herlig helg med venner!:)

Legg igjen en kommentar