Shop smartere, spar penger.

God kveld.

Tenkte jeg skulle gi dere et lite shopping tips. Har stjålet det fra en av mine bestevenniner: Hedda. Jeg har vel ikke nevnt for deg at jeg skal bruke deg som et eksempel men nå vet du det!

Hedda er nemmelig så smart at hun skriver opp på mobilen hva hun skal kjøpe på forhånd! Jeg har faktisk aldri tenkt over dette før, jeg vet jo som regel hva jeg vil ha men ender alltid opp med og kjøpe masse ved siden av det jeg egnetlig trenger.

Tips: Skriv opp på mobilen eller en lapp akkurat hva du trenger og kjøp bare det! Kjøp basicplagg og produkter på de store kleskjedene som H&M og lindex så sparer du penger på ting som singletter, sokker, undertøy, sminke, hårfarge og kremer! På sminke, hårfarge og kremer har de som regel de samme gode merkene til en litt billigere pris:)

Legg igjen en kommentar