Lørdag 27. Desember – Meinert henge kveld :)

Meinert kveld 🙂

I dag kom Meinert innom jobben min og lurte på om jeg ville finne på noe om kvelden!

Det ville jeg så når jeg kom hjem fra jobb i halv 7 tiden ringte jeg hun og vi avtalte og møtes i sentrum.

Kl. halv 8-8 møtes vi og gikk på Peppes og spiste nacho chips taco ting og drakk mens vi ventet på noen venner av henne!

De venne dreit seg skikkelig ut senere på kvelden, de dro en hvit løyn til oss og ble busta så vi ditcet dem og dro til noen kompiser av Meinert i 1 time eller noe. Så tok vi Taxi videre til Pasja og Robin. Der var også Tina, en liten 12 åring og en annen jente som jeg ikke husker hva heter nu(eksen til Sjemek 🙂 ) De gikk nesten med en gang, menmen:)

Det var veldig koselig fordet og vi hadde det ganske gøy. De hadde drukket litt når vi kom, men jeg og Elisabeth(meinert) tok oss 1-2 pils og bare slappet av der! Alle var våkne og livlige untatt Robin som lå og sov, hahahaha 🙂

Kl. 1 dro jeg hjem derifra mens Elisabeth (meinerten) Ble en stund til:)

Vi avtalte og møtes neste dag og dra på Askim badet, så vi får se hvordan det går! er ikkehelt sikker på om jeg kan, menmen 🙂 Det kan dere lese mer om imorgen !

Nå skal jeg legge meg, er utrolig trøtt så nattinatt , sov godt 😀

Legg igjen en kommentar